Zájem o Reels neustále roste
Používáte na vašich sociálních sítích Reels? Ne? Pak je nejvyšší čas začít, protože tento trend vám může zvýšit dosahy!
Adam Moserri – šéf Instagramu upozorňuje na to, že zájem o video formát mezi uživateli neustále roste, a tak je potřeba přizpůsobovat jim váš feed a vytěžit z toho trendu maximum.
Tým HypeAuditoru vypracoval v průběhu července 2022 studii, ve které analyzoval 77,6 milionů příspěvků na Instagramu, aby zjistil jaké formáty mají největší vliv na zapojení publika.
Pojďme se podívat na výsledek!
Obrázky zůstávají nejčastěji zveřejňovaným typem
42,2 % všech příspěvků tvoří obrázky, drží se tak na první příčce. Druhé místo zaujímají carousely a Reels jsou zde až na třetím místě.
Reels mají největší odhadované dosahy
Navzdory tomu, že Reels jsou v počtu zveřejnění až na třetím místě, zaznamenávají na Instagramu největší odhadované dosahy, to znamená největší odhadovaný počet lidí, kteří Reels uvidí.
Výsledky po zveřejnění Reels u našeho klienta Řeznictví u Bobra
Reels generují nejvíce liků
Reels přinášejí ze všech 4 typů formátů nejvíce reakcí.
Příspěvky z obrázky patří mezi nejkomentovanější
Na základě výzkumného souborů vzorků dále vyplynulo, že nejvíce komentované jsou obrázky.
Proč používat Reels?
Reels jsou v současné době nejlepší možností, jak zvýšit svůj dosah a upoutat pozornost u uživatelů Instagramu. Mnoho firem ještě tuto možnost nezačala využívat a Reels nezveřejňuje, to vás může odlišit od konkurence.
Za zkoušku nic nedáte!
Reels určitě stojí za zvážení ve vaší komunikační strategii a za vyzkoušení nic nedáte! Provést můžete vlastní experimenty a sledovat zájem vašeho publika o tyto krátké klipy.
Novinka
Od Srpna 2022 platí, že všechny videa kratší než 15 minut budou automaticky zveřejněny jako Reels.
My už Reels u našich klientů i u sebe úspěšně zveřejňujeme, přidejte se k nám!
Autor: Natálie Kocichová
Content manager
Natálie se ve WOXO stará o zajímavé projekty, jako je ten váš. Má pod sebou správu sociálních sítí, a tak to bude právě Natálie, se kterou budete řešit všechny důležité informace k úspěšnému chodu naší spolupráce. Bude vás kontaktovat také ohledně plánování focení, termínů událostí a dalších informací, které na sociálních sítích nesmí chybět.