fbpx

Slovníček pojmů

Vztahy s veřejností neboli PR

PR patří mezi prvky komunikačního mixu a zahrnuje všechny činnosti, které mají za úkol dlouhodobě budovat dobré jméno a povědomí o společnosti a značce. Úkolem PR je oslovit širokou veřejnost a upevňovat důvěru a dobré vztahy. Pokud nastane krizová situace, PR by se mělo řídit podle předem připraveného krizového plánu a komunikovat s veřejností a médii. Důležité je také zmínit, že PR neslouží pouze ke komunikaci s externím světem, ale také ke komunikaci interní, kdy je jejím cílem společnosti zejména posilovat loajalitu svých zaměstnanců, aby o firmě mluvili pozitivně a chápali její vizi, misi a chtěli naplňovat stanovené cíle.

Nezávazně poptat

Po-Pá 8-16 hodin

Napište

Za zeptání nic nedáte

Online marketing od A do Z.
Nechte naše silné stránky, aby vás posílily.
WOXO, k Vašim službám.

WOXO impressions s.r.o.
IČ: ‎05251931
DIČ: CZ‎05251931