fbpx

Slovníček pojmů

Tvorba marketingové strategie

Marketingová strategie vám vytyčí cestu, pomocí které dojdete k vytyčenému cíli a zajistíte si určité konkurenční výhody. Tvorba marketingové strategie zahrnuje 3 fáze: plánování, realizaci a kontrolu.

Plánování

Strategické plánování tvoří postupné kroky, kterými jsou:

Realizace

Jestliže máme z předchozí části vytvořený Marketingový strategický plán, přesouváme aktivity k samotné realizaci. To znamená, že budeme naplňovat stanovenou vizi, misi a cíle a plnit postupné kroky plánu. V této fázi je důležitá především motivace odpovědných zaměstnanců, protože právě v jejich zájmu by mělo být dosažení cíle.

Kontrola

Dosažené výsledky se musejí vyhodnotit. Kontrola umožňuje případné úpravy marketingové strategie, protože je schopna včas eliminovat odchylky skutečnosti od plánu. Nezapomínejte kontrolu provádět nepřetržitě! To je základ pro dosažení vytyčeného cíle.

Nezávazně poptat

Po-Pá 8-16 hodin

Napište

Za zeptání nic nedáte

Online marketing od A do Z.
Nechte naše silné stránky, aby vás posílily.
WOXO, k Vašim službám.

WOXO impressions s.r.o.
IČ: ‎05251931
DIČ: CZ‎05251931