fbpx

Slovníček pojmů

Strategický marketingový plán

Marketingový plán je hlavním nástrojem pro koordinaci a řízení marketingových aktivit. Je to převedení strategických cílů společnosti do konkrétních kroků s určením pracovníků a časového rámce. Je důležité, aby tento plán byl flexibilní a zaměřený na každou důležitou oblast marketingu.

Co by měl marketingový plán obsahovat?:

Shrnutí

Shrnutí klíčových bodů plánů pro rychlou orientaci – především informace o tom, čeho má být dosaženo a jak (maximálně na jednu stranu).

Situační analýzu

Shrnutí toho nejzásadnějšího ze situační analýzy. V této analýze by měla být zjištěna aktuální pozice firmy, jak je vnímána zákazníky, popsáno vnější a vnitřní prostředí a další klíčové údaje nezbytné pro tvorbu rozhodnutí.

Marketingové cíle

Cíle určují stav, kterého má být dosaženo. Díky těmto cílům lze hodnotit efektivitu.

Časový a finanční plán

Vychází ze všech předchozích částí. Zde tvoříme časový plán všech plánovaných aktivit, které chceme realizovat. Jednotlivé činnosti by měly být krátce a výstižně popsány, měla by zde být určena odpovědná osoba a částka, která se na tuto činnost vynaloží.

Plán je vrcholem celého marketingového strategického plánování.

Nezávazně poptat

Po-Pá 8-16 hodin

Napište

Za zeptání nic nedáte

Online marketing od A do Z.
Nechte naše silné stránky, aby vás posílily.
WOXO, k Vašim službám.

WOXO impressions s.r.o.
IČ: ‎05251931
DIČ: CZ‎05251931