fbpx

Slovníček pojmů

Proces STP

Je důležité si uvědomit, že jako firma nejste schopni oslovit všechny nakupující na trhu, nebo je oslovovat všechny stejným způsobem. Hromadný marketing už se v dnešní době moc nepoužívá, na místo toho přichází marketing cílený. Cílený marketing neboli “marketing šitý na míru” umožňuje připravit marketingový mix na míru segmentu, který se předem identifikuje a vybere. Co tím dosáhneme? Budeme se soustředit na skupinu segmentů, který má o vaše produkty největší zájem. Výběr cílového segmentu zákazníků patří mezi nejtěžší úkoly strategického marketingu.

Co vlastně označují písmena STP?

Proces STP rozděluje cílený marketing do 3 etap:

1) Segmentace – rozdělí spotřebitele na jednotlivé segmenty

2) Targeting – proces výběru cílového segmentu, na který se společnost zaměří

3) Positioning – jak cílový zákazníci vnímají váš produkt/značku

Nezávazně poptat

Po-Pá 8-16 hodin

Napište

Za zeptání nic nedáte

Online marketing od A do Z.
Nechte naše silné stránky, aby vás posílily.
WOXO, k Vašim službám.

WOXO impressions s.r.o.
IČ: ‎05251931
DIČ: CZ‎05251931