fbpx

Slovníček pojmů

Přímý marketing

Přímý marketing je způsob přímé komunikace mezi firmou a spotřebitelem. Přímý marketing vyvolává okamžitou odezvu, a to díky přesnému zacílení na segment cílových zákazníků. Ve srovnání s reklamou se zaměřuje na užší okruh uživatelů, u kterých buduje dlouhodobé oboustranně prospěšné a především trvalé vztahy. Díky tomu, že se přímý marketing zaměřuje na cílovou skupinu, či jednotlivce, může přizpůsobovat své komunikační sdělení a komunikaci, a tak efektivitu znásobit.

Nezávazně poptat

Po-Pá 8-16 hodin

Napište

Za zeptání nic nedáte

Online marketing od A do Z.
Nechte naše silné stránky, aby vás posílily.
WOXO, k Vašim službám.

WOXO impressions s.r.o.
IČ: ‎05251931
DIČ: CZ‎05251931