fbpx

Slovníček pojmů

Brandová strategie

Brandová strategie neboli Strategie značky je důležitou součástí Marketingové strategie. Budování strategie značky může být konkurenční výhodou, protože značka je to, co se lidem/vašim potenciálním zákazníkům vryje do povědomí. Není to tedy pouhý symbol či design, ale veškeré asociace s ní spojené. Značka má vliv na nákupní rozhodování, a proto je důležité této strategii věnovat pozornost.

Jaké oblasti jsou pro brandovou strategii nejdůležitější?

– Rozhodnutí, jakou roli bude mít značka v celkové marketingové strategii

– Stanovení si positioningu

– Charakteristika hodnot značky (ochrana, image, síla, loajalita klientů, budoucí vývoj)

Nezávazně poptat

Po-Pá 8-16 hodin

Napište

Za zeptání nic nedáte

Online marketing od A do Z.
Nechte naše silné stránky, aby vás posílily.
WOXO, k Vašim službám.

WOXO impressions s.r.o.
IČ: ‎05251931
DIČ: CZ‎05251931