Případová studie

Stejné náklady, 5x vyšší obrat díky autentickým videím.

Trnečka Smoked Fish

Trnečka Smoked Fish je malý rodinný podnik v Brně specializující se na tradiční studené uzení ryb. Firma, založená Stanislavem Trnečkou a jeho týmem, zdůrazňuje ruční výrobu, kvalitu a autentičnost produktů. Vyrábějí v malých šaržích a důraz kladou na udržitelnost a spolupráci s menšími rybími farmami. Trnečka Smoked Fish si klade za cíl kombinovat tradiční severské metody uzení s lokálními zdroji a přístupy, aby zákazníkům nabídli gastronomické zážitky.

trnečka smoked fish logo

Zadání:

Vymyslet strategie Meta Ads tak, abychom dlouhodobě snížili PNO neboli podíl nákladu na reklamu na obratu a zvýšili obrat alespoň o 200 % v mimosezoně.

Reklamy na Facebooku alfa a omega

Jelikož je produkt dost specifický, protože většinou nejsme moc zvyklí nakupovat jídlo online přímo od výrobců, stal se pro nás dominantním kanálem u Trnečků Facebook a Instagram (META). A to především z toho důvodu, že se lidem snažíme myšlenku nákupu ryb online vnuknout a dokážeme tak odvyprávět příběh lépe než například v běžných searchových kampaních. 

Facebook také krom mailingu využíváme pro retenci. Budujeme zde základnu fanoušků, které zajímá to, jak se produkty připravují, kdo za nimi stojí a podobně. Právě osobní příběhy dokáží dost často přimět k opakovaným nákupům.

Audit reklam na Facebooku a návrh nové strategie

V první řadě bylo potřeba vyhodnotit již běžící kampaně a na základně nich navrhnout jejich novou strukturu a zlepšit kreativy.  V této fázi jsme našli hned 2 základní problémy – malý budget a slabě fungující kreativu. První krokem tedy bylo vymyslet zajímavé a funkční kreativy a poté je otestovat.

Nové kreativy - krátká autentická videa

Zvolili jsme cestu autentických videí přímo z udírny Trnečka Smoked Fish. Mnohem více jsme se také zaměřili na prodej balíčků, nikoli jednotlivých produktů. Každý balíček ozvláštňujeme nějakým dárkem, případně dopravou zdarma, a snažíme se vytvářet neodolatelné, exkluzivní nabídky. Videa si natáčejí jednoduše sami majitelé na telefon, čímž se zachovává autenticita a jejich jedinečný projev. My videa následně pouze stříháme dle potřeb pro reklamu. Samozřejmostí jsou také titulky, které zaujmou i ty uživatele, kteří při scrollování nemají zapnutý zvuk.

Tento typ kreativ nám zafungoval skvěle. Snížila se celková cena za nákup více než 3krát a zvedla se průměrná hodnota objednávky

Remarketingové kampaně aka příběh Trnečků

Když už jsme akvizičně odchytali kvanta nových potenciálních klientů, bylo potřeba doladit i remarketing. Začali jsme vymýšlet kampaně znovu osluvující návštěvníky webu, případně uživatele, kteří na webu provedli nějakou akci. V tuto chvíli jsme se pro doklepnutí rozhodli zvolit statickou kreativu, kde jsem zvýrazňovali důležité informace o Trnečkových jako například zmínky v médiích, získané ocenění Great Taste, recenze a jiné informace. 

Stálo to za to?

Výsledek je jednoznačný. Díky novým kampaním a kreativám jsme v prvním kvartálu letošního roku zdaleka překonali vánoční sezónu. Náklady jsme zároveň udrželi v podobném měřítku, ale zpětinásobili jsme obrat. Tím jsme samozřejmě snížili celkové PNO e-shopu a dostali se na krásných 7 %. Díky množství objednávek navíc máme velké množství dat a můžeme tak pokračovat v testování nových kampaní, ale o tom zase příště.

Poznámka:

V rámci obratu jsme překonali i vánoční sezónu, a to vše při stejných nákladech!

Věříme, že tato spolupráce potrvá ještě dlouho, a tak ji postupně rozšiřujeme i na další služby. Pokud chcete, abychom koukli i na váš projekt, stačí vyplnit poptávkový formulář a my se vám ozveme. Tak výkonu zdar!

Trnečka Smoked Fish

trnečka smoked fish logo
Content | PPC | E-shop

Igor, Dominik a jejich tým z Woxo se nám starají o komplexní služby v oblasti sociálních síti a on-line marketingu. Pomáhají nám se zajištěním běžného denního chodu e-shopu od A do Z. Během dvou let nám změnili pohled na podnikání on-line. Začínali jsme na pár tisícovkách měsíčně, dnes cílíme na milionové obraty.

Stanislav Trnečka

Ahoj, kolik balíčků nám zbývá na prodej?

trnečka smoked fish woxo

Stanislav Trnečka - Trnečka Smoked Fish

Tak už je to pryč! Vše sold out, uvidíme třeba ve čtvrtek, jestli to ještě na moment nezapnem, ale uvidíme..

😄.. Vyprodáno dříve, než jsme čekali!

vendy woxo

Autor článku:

Vendula Šuterová

Copywriter

Vendy pro vás ve WOXO píše texty, které zaujmou nejen vaše zákazníky, ale i internetové vyhledávače. Kromě toho hledá a hlídá klíčová slova, optimalizuje obsah a stará se o to, aby byl váš web dobře vidět. Bude to právě Vendy, která vám napíše detailní článek na blog, stručný, ale jasný popisek k produktům nebo newsletter do e-mailů.

Trnečka Smoked Fish

Stejné náklady, 5x vyšší obrat díky autentické kreativě v Meta Ads

Pack&Care

SEO v hlavní roli ve hře zvané Pack&Care

Služby

Co umíme?

Jsme tady pro Vás. Proto Vám rádi nabídneme služby šité na míru. Do spolupráce Vámi se rádi pustíme, ať už máte zájem o focení, nebo kompletní marketingovou komunikaci. Vy před nás stavíte Vaše problémy, my na ně hledáme řešení.

Služby

Připraveni zazářit?

woxo marketingová agentura

Agentura si nevybírá Vás, ale Vy ji. Za zeptání nic nedáte.

Ty nejlepší životní rozhodnutí někdy začínají zcela nenápadně. Třeba i jedním e-mailem.

WOXO impressions s.r.o. | IČ: ‎05251931 | DIČ: CZ‎05251931