fbpx

Stejné náklady, 5x vyšší obrat díky autentické kreativě v Meta Ads.

Trnečka Smoked Fish

Trnečka Smoked Fish je malý rodinný podnik v Brně specializující se na tradiční studené uzení ryb. Firma, založená Stanislavem Trnečkou a jeho týmem, zdůrazňuje ruční výrobu, kvalitu a autentičnost produktů. Vyrábějí v malých šaržích a důraz kladou na udržitelnost a spolupráci s menšími rybími farmami. Trnečka Smoked Fish si klade za cíl kombinovat tradiční severské metody uzení s lokálními zdroji a přístupy, aby zákazníkům nabídli gastronomické zážitky.

Vymyslet strategie Meta Ads tak, abychom dlouhodobě snížili PNO neboli podíl nákladu na reklamu na obratu a zvýšili obrat alespoň o 200 % v mimosezoně

Reklamy na Facebooku alfa a omega

Jelikož je produkt dost specifický, protože většinou nejsme moc zvyklí nakupovat jídlo online přímo od výrobců, stal se pro nás dominantním kanálem u Trnečků Facebook a Instagram (META). A to především z toho důvodu, že se lidem snažíme myšlenku nákupu ryb online vnuknout a dokážeme tak odvyprávět příběh lépe než například v běžných searchových kampaních. 

 

Facebook také krom mailingu využíváme pro retenci. Budujeme zde základnu fanoušků, které zajímá to, jak se produkty připravují, kdo za nimi stojí a podobně. Právě osobní příběhy dokáží dost často přimět k opakovaným nákupům.

Audit reklam na Facebooku a návrh nové strategie

V první řadě bylo potřeba vyhodnotit již běžící kampaně a na základně nich navrhnout jejich novou strukturu a zlepšit kreativy.  V této fázi jsme našli hned 2 základní problémy – malý budget a slabě fungující kreativu. První krokem tedy bylo vymyslet zajímavé a funkční kreativy a poté je otestovat.

Nové kreativy - krátká autentická videa

Zvolili jsme cestu autentických videí přímo z udírny Trnečka Smoked Fish. Mnohem více jsme se také zaměřili na prodej balíčků, nikoli jednotlivých produktů. Každý balíček ozvláštňujeme nějakým dárkem, případně dopravou zdarma, a snažíme se vytvářet neodolatelné, exkluzivní nabídky. Videa si natáčejí jednoduše sami majitelé na telefon, čímž se zachovává autenticita a jejich jedinečný projev. My videa následně pouze stříháme dle potřeb pro reklamu. Samozřejmostí jsou také titulky, které zaujmou i ty uživatele, kteří při scrollování nemají zapnutý zvuk.

Tento typ kreativ nám zafungoval skvěle. Snížila se celková cena za nákup více než 3krát a zvedla se průměrná hodnota objednávky

Remarketingové kampaně aka příběh Trnečků

Když už jsme akvizičně odchytali kvanta nových potenciálních klientů, bylo potřeba doladit i remarketing. Začali jsme vymýšlet kampaně znovu osluvující návštěvníky webu, případně uživatele, kteří na webu provedli nějakou akci. V tuto chvíli jsme se pro doklepnutí rozhodli zvolit statickou kreativu, kde jsem zvýrazňovali důležité informace o Trnečkových jako například zmínky v médiích, získané ocenění Great Taste, recenze a jiné informace. 

Stálo to za to?

Výsledek je jednoznačný. Díky novým kampaním a kreativám jsme v prvním kvartálu letošního roku jsme zdaleka překonali vánoční sezónu. Náklady jsme zároveň udrželi v podobném měřítku, ale zpětinásobili jsme obrat. Tím jsme samozřejmě snížili celkové PNO e-shopu a dostali se na krásných 7 %. Díky množství objednávek navíc máme velké množství dat a můžeme tak pokračovat v testování nových kampaní, ale o tom zase příště.

V rámci obratu jsme překonali i vánoční sezónu, a to vše při stejných nákladech!

Věříme, že tato spolupráce potrvá ještě dlouho, a tak ji postupně rozšiřujeme i na další služby. Pokud chcete, abychom koukli i na váš projekt, stačí vyplnit poptávkový formulář a my se vám ozveme. Tak výkonu zdar!

Stanislav
Trnečka

Trnečka Smoked Fish

Igor, Dominik a jejich tým z Woxo se nám starají o komplexní služby v oblasti sociálních síti a on-line marketingu. Pomáhají nám se zajištěním běžného denního chodu e-shopu od A do Z. Během dvou let nám změnili pohled na podnikání on-line. Začínali jsme na pár tisícovkách měsíčně, dnes cílíme na milionové obraty.

5/5

Autor článku:

Vendy Šuterová

Copywriter

Vendy pro vás ve WOXO píše texty, které zaujmou nejen vaše zákazníky, ale i internetové vyhledávače. Bude to právě Vendy, která vám napíše detailní článek na blog, stručný, ale jasný popisek k produktům nebo newsletter do e-mailů.

Může vás zajímat

Nezávazně poptat

Po-Pá 8-16 hodin

Napište

Za zeptání nic nedáte

Online marketing od A do Z.
Nechte naše silné stránky, aby vás posílily.
WOXO, k Vašim službám.

WOXO impressions s.r.o.
IČ: ‎05251931
DIČ: CZ‎05251931