fbpx

Online marketing

PPC reklamy

Setkali jste se už s pojmem PPC reklama? Pokud chcete, aby byla vaše značka co nejvíce vidět, určitě byste se s ním seznámit měli…

PPC, neboli Pay per Click (platba za proklik) je druhem reklamy, v rámci níž platí inzerent pouze za proklik na reklamu. Jednoduše řečeno platíte za člověka, kterého reklama opravdu zaujme a klikne na ni.

Největší výhodou PPC reklam je jejich variabilnost, přesné zacílení a rychlé výsledky, ale zároveň je nutné mít vytvořenou dobrou strategii, sledovat všechny novinky na poli PPC a zkrátka mít dostatečné vědomosti pro to, aby reklama přinesla očekávané výsledky. A přesně pro tyto případy jsme tady my.

Existují různé typy a platformy pro PPC reklamy a chápeme, že ne vždy je jednoduché se v nich zorientovat. Rádi se staneme vaší mapou na poli PPC a pomůžeme vám dojít přesně k těm výsledkům, které chcete a potřebujete. Klíčem k nim je totiž nejen správná strategie, ale i pravidelné reporty a optimalizace.

Výhody PPC reklam

Přesné
cílení

Největší výhodou PPC reklamy je její přesné cílení na vaše potenciální zákazníky, a tím i vyšší úspěšnost. Platíte pouze za zákazníky, kteří projeví zájem, ne za všechny, kteří reklamu uvidí.

Vlastní
rozpočet

To, kolik do reklamy investujete, je čistě na vás. Velkých výsledků navíc můžete dosáhnout i s výrazně nižšími částkami.

Rychlé
výsledky

Výsledky PPC reklamy poznáte velmi rychle po jejím spuštění. Na rozdíl od SEO.

Na
míru

Reklamu můžete upravit vašim aktuálním potřebám, takže je vhodná nejen pro dlouhodobou propagaci, ale i nejrůznější akce a slevy. Zároveň ji můžete kdykoliv upravit nebo úplně zastavit.

PPC reklamy

Proč spolupracovat s námi?

Jsou pro vás PPC reklamy velkou neznámou? Více se o PPC reklamách dočtete třeba v našem článku, kde zjistíte, jak se například liší GoogleAds od Skliku, na co vše lze kampaně využít a mnoho dalšího.

Pokud si s něčím stále nevíte rady, obraťte se přímo na nás a my Vám rádi poradíme.

Může vás zajímat

Jak bude naše spolupráce
probíhat?

1.

Seznámení
Tady se naše cesty poprvé propojí. Pro lepší pochopení Vás potřebujeme dobře poznat a naladit se na stejnou vlnu. Na úvodní schůzce si popovídáme o Vašem podnikání a řeknete nám, co od spolupráce očekáváte. Zajímat nás budou také Vaše cíle, díky kterým najdeme způsob, jak Vám můžeme být nejvíce nápomocní.

2.

Tvoříme obsah
Důležitou přípravou je analýza Vaší stávající aktivity na sociálních sítích a analýza sociálních sítí konkurence. Na základě toho navrhneme vhodnou komunikační strategii a pustíme se do plánování, produkce a publikování obsahu.

Obsah vytváříme vždy na míru a tak, aby spojoval myšlenku Vaší firmy s cílovou skupinou. Každý příspěvek by měl být pro uživatele přínosný a nějakým způsobem jedinečný, aby dokázal oslovit co největší skupinu lidí.

3.

Propagace
Organický dosah už je minulostí, a je proto vhodné investovat do efektivní propagace profilu, která Vám pomůže oslovit i uživatele mimo váš stávající okruh fanoušků a zákazníků. Našim klientům doporučujeme stanovit budget, dle kterého zajistíme odpovídající formu a způsob propagace na sociálních sítích.

4.

Report
Vše pečlivě hlídáme a reportujeme o všem, co se s Vaším profilem právě děje. Po dobu spolupráce se může zájem uživatelů vyvíjet různými směry. Díky reportingu zjišťujeme, co funguje lépe a co méně, a na základě toho komunikaci upravujeme a zlepšujeme.

Budou s vámi
komunikovat:

MgA. Dominik Vladař >

Jednatel, Obchod

Dominik se ve WOXO stará o zajímavé projekty, jako je ten váš. Má pod sebou správu sociálních sítí a produkci, proto to bude právě Dominik, se kterým budete řešit všechny důležité informace k úspěšnému chodu Vašeho profilu a tvorbě obsahu. Pomůže vám ale i v případě, že budete chtít naplánovat focení nebo natáčení promo videa nad rámec naší současné spolupráce.

Ing. Natálie Kocichová >

Sociální sítě, Project manager

Natálie má ve WOXO na starost správu sociálních sítí, a tak Vám pomůže se správným vedením profilu, vytváření zajímavých obsahů i s komunikací s Vašimi fanoušky a zákazníky. Bude vás také kontaktovat ohledně plánování focení, termínů událostí a dalších informací, které na sociálních sítích nesmí chybět.

Případové studie

Tohle chcete vědět

Nezávazně poptat

Po-Pá 8-16 hodin

Napište

Za zeptání nic nedáte

Online marketing od A do Z.
Nechte naše silné stránky, aby vás posílily.
WOXO, k Vašim službám.

WOXO impressions s.r.o.
IČ: ‎05251931
DIČ: CZ‎05251931