Tento web používá cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie jsou uloženy ve vašem prohlížeči a vykonávají funkce, jako je rozpoznání, když se vrátíte na náš web, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webu jsou pro vás nejzajímavější a nejužitečnější.
Pekárna u hranice: Fenomén
z Českého Těšína
Zadání: Postarat se o kompletní marketingovou strategii Pekárny u hranice.
Již delší dobu spolupracujeme s Radegastovnou v Českém Těšíně, která se rozhodla otevřít další podnik, tentokrát pekárnu. Našim úkolem bylo zaštítit kompletně celý marketing.
Nechtěli jsme bezhlavě skočit do propagace podniku, o kterém nic nevíme. Když jsme se dozvěděli, že výrobu produktů bude mít na starost pekař, který 13 let pracoval ve známém pražském gastronomickém řetězci Ambiente, bylo jasné, že do toho půjdeme.
V Českém Těšíně není úplně lehké uspět, a už vůbec ne s koblihou za 21 korun. Takže jsme se u propagace zaměřili na unikátnost produktů s cílem vytvořit brand, který budou lidé milovat.
Jelikož se prostřednictvím sociálních sítí nedá předat chuť, naprosto klíčové bylo vytvoření fotek, které by dokázaly probudit chuťové pohárky natolik, aby pak produkty obyvatelé města přišli osobně vyzkoušet. Jestli se nám to povedlo, posuďte sami
Dále jsme se zaměřili na propagaci sobotních snídaní. Cílem bylo sdružovat lidi v pekárně, kde si mohou u kávy “na stojáka” popovídat a třeba i navazovat nové kontakty.
Vzhledem k malému rozměru provozovny kolemjdoucí nutně musel nabýt dojmu, že je neustále plno. To mělo lavinový efekt a každý, kdo šel náhodou kolem, se chtěl do víru pohodové atmosféry provoněné čerstvým pečivem a kávou přidat.
Výsledkem je prosperující pekárna, o které se mluví v širokém okolí, a do které se vypravují lidé z měst vzdálených i 40 kilometrů jako je například Ostrava, ba dokonce z Praha.
Výčet služeb
Online marketingová strategie
Správa sociálních sítí
Webové stránky
Videoprodukce
Fotoprodukce
Vizuální identita
Kamil
Sirotek
Řeznictví u Bobra