Slovníček pojmů

Tvorba marketingové strategie

Marketingová strategie vám vytyčí cestu, pomocí které dojdete k vytyčenému cíli a zajistíte si určité konkurenční výhody. Tvorba marketingové strategie zahrnuje 3 fáze: plánování, realizaci a kontrolu.

Plánování

Strategické plánování tvoří postupné kroky, kterými jsou:

Realizace

Jestliže máme z předchozí části vytvořený marketingový strategický plán, přesouváme aktivity k samotné realizaci. To znamená, že budeme naplňovat stanovenou vizi, misi a cíle a plnit postupné kroky plánu. V této fázi je důležitá především motivace odpovědných zaměstnanců, protože právě v jejich zájmu by mělo být dosažení cíle.

Kontrola

Dosažené výsledky se musejí vyhodnotit. Kontrola umožňuje případné úpravy marketingové strategie, protože je schopna včas eliminovat odchylky skutečnosti od plánu. Nezapomínejte kontrolu provádět nepřetržitě! To je základ pro dosažení vytyčeného cíle.

Poslání a vize

Pomáháme firmám růst

Posláním naší společnosti je pečovat o image (nejen digitální) malých a středních firem a podporovat prodej kvalitních produktů.

WOXO je nejen komunikační agentura, ale poskytuje svým klientům globální pohled na marketing, který jim pomáhá růst a být ziskovější.

Menší marketingová agentura, která se úspěšně prosazuje na trhu

Nezadlužená firma s diverzifikovaným portfoliem klientů a služeb pro snížení rizika

Společnost, kde se zaměstnanci cítí dobře a rádi přicházejí do práce

Spokojenosti zákazníků dosahujeme kvalitními službami a pravidelnou komunikací

Případové studie

Tohle chcete vědět

Jak se nám dařilo v roce 2024?

Služby

Připraveni zazářit?

woxo marketingová agentura

Agentura si nevybírá Vás, ale Vy ji. Za zeptání nic nedáte.

Ty nejlepší životní rozhodnutí někdy začínají zcela nenápadně. Třeba i jedním e-mailem.

WOXO impressions s.r.o. | IČ: ‎05251931 | DIČ: CZ‎05251931