Slovníček pojmů

Targeting

Targeting je druhým krokem procesu STP. V tomto kroku vybíráme segment, který je pro vás největší příležitostí. Při výběru segmentu bereme ohled například na: kupní sílu segmentu, stabilitu, přístupnost, jeho velikost.

Pomocí targetingu se můžete soustředit na jediný segment, správně pochopit jeho potřeby a poté specializovat svůj marketingový mix. Pokud budete své zdroje soustředit do jednoho místa, bude to daleko efektivnější, než se zaměřovat a rozprostírat je do celého trhu.

Cílení na jeden segment

Aktivity firmy jsou spjaty s potřebami určitého segmentu trhu. Tyto firmy považujeme za specialisty určitého segmentu. V tomto cílení jsou úspěšné, protože po zkoumání plně rozumí potřebám, preferencím a potřebám svých klientů. Co tyto firmy dále dělají? Zvyšují kvalitu oblíbených produktů a neustále je zdokonalují, aby tyto produkty odpovídaly měnícím se potřebám zákazníků cílového segmentů.

Selektivní cílení

Společnosti, které mají více možností ve více segmentech. Touto strategií diverzifikujete riziko a zákazníci si mohou vybrat z více druhů produktů. U tohoto druhu targetingu je potřeba pečlivě vybírat kombinace výrobků a trhu, na kterém se nacházejí cílový zákazníci.

Cílení na masový trh

Toto cílení si mohou dovolit pouze velcí hráči na trhu, to znamená velké firmy. Musíte rozvíjet více marketingových aktivit, které budou sloužit více segmentům zároveň.

Produktová specializace

Máte odborné znalosti u svých produktů? Pak je tato strategie vhodná právě pro vás. Své produkty můžete nabízet různým segmentům trhu a přizpůsobit specifikace tak, aby odpovídaly jejich potřebám.

Specializace na trh

Firmy se specializují na trh, ve kterém mají odborné znalosti. Tyto znalosti umožní přizpůsobit marketing pro oslovení zákazníků na tomto trhu a nabízet produkty na míru a poskytovat tak zákazníkovi řešení na jeho problém.

Poslání a vize

Pomáháme firmám růst

Posláním naší společnosti je pečovat o image (nejen digitální) malých a středních firem a podporovat prodej kvalitních produktů.

WOXO je nejen komunikační agentura, ale poskytuje svým klientům globální pohled na marketing, který jim pomáhá růst a být ziskovější.

Menší marketingová agentura, která se úspěšně prosazuje na trhu

Nezadlužená firma s diverzifikovaným portfoliem klientů a služeb pro snížení rizika

Společnost, kde se zaměstnanci cítí dobře a rádi přicházejí do práce

Spokojenosti zákazníků dosahujeme kvalitními službami a pravidelnou komunikací

Případové studie

Tohle chcete vědět

Jak se nám dařilo v roce 2024?

Služby

Připraveni zazářit?

woxo marketingová agentura

Agentura si nevybírá Vás, ale Vy ji. Za zeptání nic nedáte.

Ty nejlepší životní rozhodnutí někdy začínají zcela nenápadně. Třeba i jedním e-mailem.

WOXO impressions s.r.o. | IČ: ‎05251931 | DIČ: CZ‎05251931