Slovníček pojmů

Strategický marketingový plán

Marketingový plán je hlavním nástrojem pro koordinaci a řízení marketingových aktivit. Je to převedení strategických cílů společnosti do konkrétních kroků s určením pracovníků a časového rámce. Je důležité, aby tento plán byl flexibilní a zaměřený na každou důležitou oblast marketingu.

Co by měl marketingový plán obsahovat?:

Shrnutí

Shrnutí klíčových bodů plánů pro rychlou orientaci – především informace o tom, čeho má být dosaženo a jak (maximálně na jednu stranu).

Situační analýzu

Shrnutí toho nejzásadnějšího ze situační analýzy. V této analýze by měla být zjištěna aktuální pozice firmy, jak je vnímána zákazníky, popsáno vnější a vnitřní prostředí a další klíčové údaje nezbytné pro tvorbu rozhodnutí.

Marketingové cíle

Cíle určují stav, kterého má být dosaženo. Díky těmto cílům lze hodnotit efektivitu.

Časový a finanční plán

Vychází ze všech předchozích částí. Zde tvoříme časový plán všech plánovaných aktivit, které chceme realizovat. Jednotlivé činnosti by měly být krátce a výstižně popsány, měla by zde být určena odpovědná osoba a částka, která se na tuto činnost vynaloží.

"Plán je vrcholem celého marketingového strategického plánování."

Poslání a vize

Pomáháme firmám růst

Posláním naší společnosti je pečovat o image (nejen digitální) malých a středních firem a podporovat prodej kvalitních produktů.

WOXO je nejen komunikační agentura, ale poskytuje svým klientům globální pohled na marketing, který jim pomáhá růst a být ziskovější.

Menší marketingová agentura, která se úspěšně prosazuje na trhu

Nezadlužená firma s diverzifikovaným portfoliem klientů a služeb pro snížení rizika

Společnost, kde se zaměstnanci cítí dobře a rádi přicházejí do práce

Spokojenosti zákazníků dosahujeme kvalitními službami a pravidelnou komunikací

Případové studie

Tohle chcete vědět

Jak se nám dařilo v roce 2024?

Služby

Připraveni zazářit?

woxo marketingová agentura

Agentura si nevybírá Vás, ale Vy ji. Za zeptání nic nedáte.

Ty nejlepší životní rozhodnutí někdy začínají zcela nenápadně. Třeba i jedním e-mailem.

WOXO impressions s.r.o. | IČ: ‎05251931 | DIČ: CZ‎05251931