Slovníček pojmů

Reklama

Reklama je placená forma neosobní komunikace. Cílem reklamy je přesvědčit spotřebitele ke koupi.

Výhodou reklamy je, že dokáže oslovit velký počet zákazníků, na které cílíte, bez ohledu na geografické rozmístění. Je vhodná především pro krátkodobý nárůst prodeje. Reklama může mít hodně podob, může se jednat o reklamu v televizi, která vyžaduje nemalé finanční prostředky, nebo například o reklamu tiskovou či internetovou.

Jaké druhy reklamy mohou být?

Informační reklama vzbuzuje prvotní poptávku a vyvolává zájem o produkt, službu, značku, nebo o cokoli jiného. Informační reklamu používáme v případě zavádění něčeho nového na trh

Reklama přesvědčovací se využívá po reklamě informační nejčastěji ve fázi expanze. Jejím cílem je zvýšení poptávky a zájmu.

Připomínková reklama napomáhá k udržení pozice na trhu a navazuje na předchozí typy reklam. Vyžaduje aktivity k udržení stávajících zákazníků.

Poslání a vize

Pomáháme firmám růst

Posláním naší společnosti je pečovat o image (nejen digitální) malých a středních firem a podporovat prodej kvalitních produktů.

WOXO je nejen komunikační agentura, ale poskytuje svým klientům globální pohled na marketing, který jim pomáhá růst a být ziskovější.

Menší marketingová agentura, která se úspěšně prosazuje na trhu

Nezadlužená firma s diverzifikovaným portfoliem klientů a služeb pro snížení rizika

Společnost, kde se zaměstnanci cítí dobře a rádi přicházejí do práce

Spokojenosti zákazníků dosahujeme kvalitními službami a pravidelnou komunikací

Případové studie

Tohle chcete vědět

Jak se nám dařilo v roce 2024?

Služby

Připraveni zazářit?

woxo marketingová agentura

Agentura si nevybírá Vás, ale Vy ji. Za zeptání nic nedáte.

Ty nejlepší životní rozhodnutí někdy začínají zcela nenápadně. Třeba i jedním e-mailem.

WOXO impressions s.r.o. | IČ: ‎05251931 | DIČ: CZ‎05251931