Slovníček pojmů

Proces STP

Je důležité si uvědomit, že jako firma nejste schopni oslovit všechny nakupující na trhu, nebo je oslovovat všechny stejným způsobem. Hromadný marketing už se v dnešní době moc nepoužívá, na místo toho přichází marketing cílený. Cílený marketing neboli “marketing šitý na míru” umožňuje připravit marketingový mix na míru segmentu, který se předem identifikuje a vybere. Co tím dosáhneme? Budeme se soustředit na skupinu segmentů, který má o vaše produkty největší zájem. Výběr cílového segmentu zákazníků patří mezi nejtěžší úkoly strategického marketingu.

Co vlastně označují písmena STP?

Proces STP rozděluje cílený marketing do 3 etap:

1) Segmentace – rozdělí spotřebitele na jednotlivé segmenty

2) Targeting – proces výběru cílového segmentu, na který se společnost zaměří

3) Positioning – jak cílový zákazníci vnímají váš produkt/značku

Poslání a vize

Pomáháme firmám růst

Posláním naší společnosti je pečovat o image (nejen digitální) malých a středních firem a podporovat prodej kvalitních produktů.

WOXO je nejen komunikační agentura, ale poskytuje svým klientům globální pohled na marketing, který jim pomáhá růst a být ziskovější.

Menší marketingová agentura, která se úspěšně prosazuje na trhu

Nezadlužená firma s diverzifikovaným portfoliem klientů a služeb pro snížení rizika

Společnost, kde se zaměstnanci cítí dobře a rádi přicházejí do práce

Spokojenosti zákazníků dosahujeme kvalitními službami a pravidelnou komunikací

Případové studie

Tohle chcete vědět

Jak se nám dařilo v roce 2024?

Služby

Připraveni zazářit?

woxo marketingová agentura

Agentura si nevybírá Vás, ale Vy ji. Za zeptání nic nedáte.

Ty nejlepší životní rozhodnutí někdy začínají zcela nenápadně. Třeba i jedním e-mailem.

WOXO impressions s.r.o. | IČ: ‎05251931 | DIČ: CZ‎05251931