Slovníček pojmů

Přímý marketing

Přímý marketing je způsob přímé komunikace mezi firmou a spotřebitelem. Přímý marketing vyvolává okamžitou odezvu, a to díky přesnému zacílení na segment cílových zákazníků. Ve srovnání s reklamou se zaměřuje na užší okruh uživatelů, u kterých buduje dlouhodobé oboustranně prospěšné a především trvalé vztahy. Díky tomu, že se přímý marketing zaměřuje na cílovou skupinu, či jednotlivce, může přizpůsobovat své komunikační sdělení a komunikaci, a tak efektivitu znásobit.

Poslání a vize

Pomáháme firmám růst

Posláním naší společnosti je pečovat o image (nejen digitální) malých a středních firem a podporovat prodej kvalitních produktů.

WOXO je nejen komunikační agentura, ale poskytuje svým klientům globální pohled na marketing, který jim pomáhá růst a být ziskovější.

Menší marketingová agentura, která se úspěšně prosazuje na trhu

Nezadlužená firma s diverzifikovaným portfoliem klientů a služeb pro snížení rizika

Společnost, kde se zaměstnanci cítí dobře a rádi přicházejí do práce

Spokojenosti zákazníků dosahujeme kvalitními službami a pravidelnou komunikací

Případové studie

Tohle chcete vědět

Jak se nám dařilo v roce 2024?

Služby

Připraveni zazářit?

woxo marketingová agentura

Agentura si nevybírá Vás, ale Vy ji. Za zeptání nic nedáte.

Ty nejlepší životní rozhodnutí někdy začínají zcela nenápadně. Třeba i jedním e-mailem.

WOXO impressions s.r.o. | IČ: ‎05251931 | DIČ: CZ‎05251931