fbpx

Slovníček pojmů

Obsahová strategie

Obsah je král! Úkolem obsahové strategie je vytvořit plán obsahu, který bude mít za úkol dosáhnutí marketingových cílů. Úspěšná obsahová strategie přiláká cílové publikum a udrží s ním kontakt i po nákupu.

Obsahová strategie je jednou z nejdůležitějších součástí marketingové strategie, protože určuje, kdo, co, kde, kdy a jak plánuje komunikovat s cílovým publikem. Je velmi důležité mít dobře organizovaný plán, abyste dosáhli požadovaných výsledků. Bez dobře definované strategie můžete ztratit spoustu času psaním obsahu, který nebude mít takový dopad na publikum ani takové obchodní výsledky, jaké jsou potřeba.

Obsahová strategie definuje:

– Čeho se snažíte dosáhnout

– Koho se snažíte oslovit

– Jaké typy obsahu budete publikovat

– Jak bude váš obsah podporovat značku

– Způsoby, kterými se bude váš obsah odlišovat

– Jak budete svůj obsah propagovat a rozšiřovat

– Metriky, které definují úspěch

Obsahová strategie je časově náročná, a také vyžaduje nemalé náklady, ale tato investice se vám rozhodně vyplatí.

Nezávazně poptat

Po-Pá 8-16 hodin

Napište

Za zeptání nic nedáte

Online marketing od A do Z.
Nechte naše silné stránky, aby vás posílily.
WOXO, k Vašim službám.

WOXO impressions s.r.o.
IČ: ‎05251931
DIČ: CZ‎05251931