fbpx

Slovníček pojmů

Marketingový mix 4C

Tato koncepce bere marketingový mix z pohledu vašich zákazníků. Z čeho tedy vychází koncepce 4C? Je to: Cutomer Value – hodnota pro spotřebitele, Costs – cenové náklady, Convenience – dostupnost produktu, Communication – komunikace hodnoty.
Pomocí tohoto marketingového mixu se zákazník dozví, co od vás může získat, pokud bude ochoten vynaložit určité náklady na koupi vašeho produktu. V dnešní době je důležitá oboustranná komunikace, která se v marketingovém mixu 4C bere v potaz. Ohled bychom měli brát také na to, jak těžké je pro zákazníka produkt získat a co nejvíce mu dodání produktu zpříjemnit a zajistit mu komfort a pohodlí.

Nezávazně poptat

Po-Pá 8-16 hodin

Napište

Za zeptání nic nedáte

Online marketing od A do Z.
Nechte naše silné stránky, aby vás posílily.
WOXO, k Vašim službám.

WOXO impressions s.r.o.
IČ: ‎05251931
DIČ: CZ‎05251931