Slovníček pojmů

Osobní prodej

Nejstarší nástroj komunikačního mixu. Předností osobního prodeje je přímý kontakt se zákazníkem, což umožňuje využívat prodejní argumenty a neverbální komunikaci, která ho přinutí ke koupi. Další výhodou je okamžitá zpětná vazba, individuální kontakt a vytváření věrnosti zákazníků, která je pro firmu velice cenná a to převážně v oblasti vztahového marketingu. Osobní prodej je nákladný a je často využíván u prodeje exkluzivní produktů, které zaplatí tyto vysoké náklady na osobní oslovování zákazníků. U tohoto druhu prodeje se můžete setkat také s averzí zákazníků a časovou náročností. Náročné je také zjištění přání a potřeb zákazníků a samotná komunikace, která nesmí působit nátlakově.

Poslání a vize

Pomáháme firmám růst

Posláním naší společnosti je pečovat o image (nejen digitální) malých a středních firem a podporovat prodej kvalitních produktů.

WOXO je nejen komunikační agentura, ale poskytuje svým klientům globální pohled na marketing, který jim pomáhá růst a být ziskovější.

Menší marketingová agentura, která se úspěšně prosazuje na trhu

Nezadlužená firma s diverzifikovaným portfoliem klientů a služeb pro snížení rizika

Společnost, kde se zaměstnanci cítí dobře a rádi přicházejí do práce

Spokojenosti zákazníků dosahujeme kvalitními službami a pravidelnou komunikací

Případové studie

Tohle chcete vědět

Jak se nám dařilo v roce 2024?

Služby

Připraveni zazářit?

woxo marketingová agentura

Agentura si nevybírá Vás, ale Vy ji. Za zeptání nic nedáte.

Ty nejlepší životní rozhodnutí někdy začínají zcela nenápadně. Třeba i jedním e-mailem.

WOXO impressions s.r.o. | IČ: ‎05251931 | DIČ: CZ‎05251931