Slovníček pojmů

Obsahová strategie

Obsah je král! Úkolem obsahové strategie je vytvořit plán obsahu, který bude mít za úkol dosáhnutí marketingových cílů. Úspěšná obsahová strategie přiláká cílové publikum a udrží s ním kontakt i po nákupu.

Obsahová strategie je jednou z nejdůležitějších součástí marketingové strategie, protože určuje, kdo, co, kde, kdy a jak plánuje komunikovat s cílovým publikem. Je velmi důležité mít dobře organizovaný plán, abyste dosáhli požadovaných výsledků. Bez dobře definované strategie můžete ztratit spoustu času psaním obsahu, který nebude mít takový dopad na publikum ani takové obchodní výsledky, jaké jsou potřeba.

Obsahová strategie definuje:

"Obsahová strategie je časově náročná, a také vyžaduje nemalé náklady, ale tato investice se vám rozhodně vyplatí."

Poslání a vize

Pomáháme firmám růst

Posláním naší společnosti je pečovat o image (nejen digitální) malých a středních firem a podporovat prodej kvalitních produktů.

WOXO je nejen komunikační agentura, ale poskytuje svým klientům globální pohled na marketing, který jim pomáhá růst a být ziskovější.

Menší marketingová agentura, která se úspěšně prosazuje na trhu

Nezadlužená firma s diverzifikovaným portfoliem klientů a služeb pro snížení rizika

Společnost, kde se zaměstnanci cítí dobře a rádi přicházejí do práce

Spokojenosti zákazníků dosahujeme kvalitními službami a pravidelnou komunikací

Případové studie

Tohle chcete vědět

Jak se nám dařilo v roce 2024?

Služby

Připraveni zazářit?

woxo marketingová agentura

Agentura si nevybírá Vás, ale Vy ji. Za zeptání nic nedáte.

Ty nejlepší životní rozhodnutí někdy začínají zcela nenápadně. Třeba i jedním e-mailem.

WOXO impressions s.r.o. | IČ: ‎05251931 | DIČ: CZ‎05251931