Slovníček pojmů

Marketingový mix 4C

Tato koncepce bere marketingový mix z pohledu vašich zákazníků. Z čeho tedy vychází koncepce 4C? Je to: Cutomer Value – hodnota pro spotřebitele, Costs – cenové náklady, Convenience – dostupnost produktu, Communication – komunikace hodnoty.

Pomocí tohoto marketingového mixu se zákazník dozví, co od vás může získat, pokud bude ochoten vynaložit určité náklady na koupi vašeho produktu. V dnešní době je důležitá oboustranná komunikace, která se v marketingovém mixu 4C bere v potaz. Ohled bychom měli brát také na to, jak těžké je pro zákazníka produkt získat a co nejvíce mu dodání produktu zpříjemnit a zajistit mu komfort a pohodlí.

Poslání a vize

Pomáháme firmám růst

Posláním naší společnosti je pečovat o image (nejen digitální) malých a středních firem a podporovat prodej kvalitních produktů.

WOXO je nejen komunikační agentura, ale poskytuje svým klientům globální pohled na marketing, který jim pomáhá růst a být ziskovější.

Menší marketingová agentura, která se úspěšně prosazuje na trhu

Nezadlužená firma s diverzifikovaným portfoliem klientů a služeb pro snížení rizika

Společnost, kde se zaměstnanci cítí dobře a rádi přicházejí do práce

Spokojenosti zákazníků dosahujeme kvalitními službami a pravidelnou komunikací

Případové studie

Tohle chcete vědět

Jak se nám dařilo v roce 2024?

Služby

Připraveni zazářit?

woxo marketingová agentura

Agentura si nevybírá Vás, ale Vy ji. Za zeptání nic nedáte.

Ty nejlepší životní rozhodnutí někdy začínají zcela nenápadně. Třeba i jedním e-mailem.

WOXO impressions s.r.o. | IČ: ‎05251931 | DIČ: CZ‎05251931