Slovníček pojmů

Komunikační strategie

Chcete, aby byl váš zákazník dobře informovaný a vaše produkty se úspěšně prodávaly? Nezapomínejte na komunikační strategii, bez komunikace se žádné sdělení nedostane od vás k vašemu cílovému segmentu, nebo dalším firmám.

K tomu, aby si firma určila: jak bude komunikovat, jaké nástroje k tomu použije, co, komu a kdy sdělí, slouží komunikační strategie.

Nejčastěji jsou zde využívány nástroje komunikačního mixu, ale také direct/přímý marketing a také online komunikace.

Mezi nejznámější komunikační strategie řadíme Strategii PUSH (tlaku) a PULL (tahu)

Strategie PUSH

Tato strategie využívá prodejce a propagaci směrem k obchodníkům až ke konečným spotřebitelům, aby produkty protlačuje skrze distribuci.

Strategie PULL

Vyžaduje velké výdaje na propagaci spotřebitelům, aby stimulovala poptávku po produktu. Ti poté vyhledávají tyto produkty u maloobchodníků, kteří je chtějí dodat od velkoobchodu a velkoobchody poté nakupují od výrobců. Proces je tedy opačný jako u Strategie PUSH.

Poslání a vize

Pomáháme firmám růst

Posláním naší společnosti je pečovat o image (nejen digitální) malých a středních firem a podporovat prodej kvalitních produktů.

WOXO je nejen komunikační agentura, ale poskytuje svým klientům globální pohled na marketing, který jim pomáhá růst a být ziskovější.

Menší marketingová agentura, která se úspěšně prosazuje na trhu

Nezadlužená firma s diverzifikovaným portfoliem klientů a služeb pro snížení rizika

Společnost, kde se zaměstnanci cítí dobře a rádi přicházejí do práce

Spokojenosti zákazníků dosahujeme kvalitními službami a pravidelnou komunikací

Případové studie

Tohle chcete vědět

Jak se nám dařilo v roce 2024?

Služby

Připraveni zazářit?

woxo marketingová agentura

Agentura si nevybírá Vás, ale Vy ji. Za zeptání nic nedáte.

Ty nejlepší životní rozhodnutí někdy začínají zcela nenápadně. Třeba i jedním e-mailem.

WOXO impressions s.r.o. | IČ: ‎05251931 | DIČ: CZ‎05251931