Slovníček pojmů

Komunikační mix

Komunikační mix, jinými slovy marketingová komunikace je jednou ze složek marketingového mixu.

Co patří do komunikačního mixu?

Tyto nástroje by se měly navzájem doplňovat a být spolu provázány. To zajistí efektivnost komunikační kampaně, která by měla být zahrnuta v marketingovém plánu. Při výběru těchto nástrojů je potřeba zaměřit se nejprve na správné zvolení cílové skupiny, až po jejím určení jsme schopni vybrat jednotlivé nástroje komunikace.

Poslání a vize

Pomáháme firmám růst

Posláním naší společnosti je pečovat o image (nejen digitální) malých a středních firem a podporovat prodej kvalitních produktů.

WOXO je nejen komunikační agentura, ale poskytuje svým klientům globální pohled na marketing, který jim pomáhá růst a být ziskovější.

Menší marketingová agentura, která se úspěšně prosazuje na trhu

Nezadlužená firma s diverzifikovaným portfoliem klientů a služeb pro snížení rizika

Společnost, kde se zaměstnanci cítí dobře a rádi přicházejí do práce

Spokojenosti zákazníků dosahujeme kvalitními službami a pravidelnou komunikací

Případové studie

Tohle chcete vědět

Jak se nám dařilo v roce 2024?

Služby

Připraveni zazářit?

woxo marketingová agentura

Agentura si nevybírá Vás, ale Vy ji. Za zeptání nic nedáte.

Ty nejlepší životní rozhodnutí někdy začínají zcela nenápadně. Třeba i jedním e-mailem.

WOXO impressions s.r.o. | IČ: ‎05251931 | DIČ: CZ‎05251931