Slovníček pojmů

Formulace marketingové strategie

Při samotné formulaci je důležité brát ohled na to, aby respektovala stanovenou vizi, misi a cíle. Formulace by taktéž měla vycházet ze situační analýzy podniku a z procesu STP.

Prvním krokem formulace je volba variant marketingové strategie a jejich rozčlenění dle vhodnosti. Posledním krokem je pak volba strategie, která je pro společnost nejvhodnější. Formulace by měla zahrnovat vymezení cílového stavu na konci určeného časového období a zahrnovat postupné kroky k jeho dosažení.

Co je výstupem formulace? Strategický záměr ve formě marketingového plánu, který jednoznačně definuje vizi, misi a cíle společnosti, společně s vybranou marketingovou strategií.

Poslání a vize

Pomáháme firmám růst

Posláním naší společnosti je pečovat o image (nejen digitální) malých a středních firem a podporovat prodej kvalitních produktů.

WOXO je nejen komunikační agentura, ale poskytuje svým klientům globální pohled na marketing, který jim pomáhá růst a být ziskovější.

Menší marketingová agentura, která se úspěšně prosazuje na trhu

Nezadlužená firma s diverzifikovaným portfoliem klientů a služeb pro snížení rizika

Společnost, kde se zaměstnanci cítí dobře a rádi přicházejí do práce

Spokojenosti zákazníků dosahujeme kvalitními službami a pravidelnou komunikací

Případové studie

Tohle chcete vědět

Jak se nám dařilo v roce 2024?

Služby

Připraveni zazářit?

woxo marketingová agentura

Agentura si nevybírá Vás, ale Vy ji. Za zeptání nic nedáte.

Ty nejlepší životní rozhodnutí někdy začínají zcela nenápadně. Třeba i jedním e-mailem.

WOXO impressions s.r.o. | IČ: ‎05251931 | DIČ: CZ‎05251931