fbpx

Slovníček pojmů

PNO

Poměr nákladů k obratu

PNO, neboli „poměr nákladů k obratu“, je klíčový ukazatel, který se používá v online marketingu k měření efektivity reklamních kampaní. Vyjadřuje, jak velkou část z dosaženého obratu tvoří náklady na reklamu. Tento ukazatel se obvykle vyjadřuje v procentech.

Jak interpretovat PNO?

 

  • Čím nižší PNO, tím efektivnější je reklama, protože za méně vynaložených prostředků dosáhnete většího obratu.
  • Vysoké PNO může naznačovat, že kampaně nejsou dostatečně výkonné a vynakládané náklady na reklamu nevedou k adekvátnímu obratu.

PNO je důležitým ukazatelem při plánování rozpočtu a optimalizaci reklamních kampaní, přičemž pomáhá firmám efektivně řídit své investice do reklamy.

Nezávazně poptat

Po-Pá 8-16 hodin

Napište

Za zeptání nic nedáte

Online marketing od A do Z.
Nechte naše silné stránky, aby vás posílily.
WOXO, k Vašim službám.

WOXO impressions s.r.o.
IČ: ‎05251931
DIČ: CZ‎05251931