Slovníček pojmů

Brandová strategie

Brandová strategie neboli Strategie značky je důležitou součástí Marketingové strategie. Budování strategie značky může být konkurenční výhodou, protože značka je to, co se lidem/vašim potenciálním zákazníkům vryje do povědomí. Není to tedy pouhý symbol či design, ale veškeré asociace s ní spojené. Značka má vliv na nákupní rozhodování, a proto je důležité této strategii věnovat pozornost.

Jaké oblasti jsou pro brandovou strategii nejdůležitější?

– Rozhodnutí, jakou roli bude mít značka v celkové marketingové strategii

– Stanovení si positioningu

– Charakteristika hodnot značky (ochrana, image, síla, loajalita klientů, budoucí vývoj)

Poslání a vize

Pomáháme firmám růst

Posláním naší společnosti je pečovat o image (nejen digitální) malých a středních firem a podporovat prodej kvalitních produktů.

WOXO je nejen komunikační agentura, ale poskytuje svým klientům globální pohled na marketing, který jim pomáhá růst a být ziskovější.

Menší marketingová agentura, která se úspěšně prosazuje na trhu

Nezadlužená firma s diverzifikovaným portfoliem klientů a služeb pro snížení rizika

Společnost, kde se zaměstnanci cítí dobře a rádi přicházejí do práce

Spokojenosti zákazníků dosahujeme kvalitními službami a pravidelnou komunikací

Případové studie

Tohle chcete vědět

Jak se nám dařilo v roce 2024?

Služby

Připraveni zazářit?

woxo marketingová agentura

Agentura si nevybírá Vás, ale Vy ji. Za zeptání nic nedáte.

Ty nejlepší životní rozhodnutí někdy začínají zcela nenápadně. Třeba i jedním e-mailem.

WOXO impressions s.r.o. | IČ: ‎05251931 | DIČ: CZ‎05251931