Instagram testuje novinku pro Reels!
Instagram testuje novou možnost “Přidat témata” v procesu nahrávání Reels, aby je uživatelé mohli kategorizovat. To umožní oslovit uživatele, kteří mají stejné zájmy jako vy.
Co to ale znamená pro firemní účty?
Můžete svůj obsah prezentovat vhodnějšímu publiku pomocí zájmu. To může přispět ke zvýšení dosahu Reels a rozšíření klientely se zájmem o vaši značku nebo publikovaný obsah.
Instagram se Reels snaží neustále zdokonalovat
A proto se setkáváme s novinkami a vylepšeními doporučovacích systémů. Cílem toho všeho je, aby vás bavilo Reels pozorovat a dívali jste se na něj častěji. Momentálně Reels zabírají 20 % veškerého času stráveného v aplikaci Instagram a toto procento neustále roste.
Instagram se snaží jít cestou TikToku, ale zda se mu to skutečně podaří, bude záviset na dvou klíčových otázkách:
- Zvládne Instagram skutečně vytvořit algoritmus, který se vyrovná TikToku.
- Chtějí Reels konzumovat uživatelé Instagramu?
Redesign často vyvolává hněv uživatelů, kteří se staví ke změnám nepřátelsky, ale trend, kdy uživatelé sledují více videa, je skutečný a předcházel vzniku TikToku. “V posledním čtvrtletí vzrostlo množství času, který lidé strávili sledováním Reelsů, o 30 %,” řekl Zuckerberg. Poptávka uživatelů po krátkých videích tedy neustále roste.
Momentální snahou Instagramu je omezení množství doporučovaných příspěvků a účtů a vylepšit své personalizační nástroje. Pokud se vám něco objeví ve feedu, měla by to být naprostá pecka, co vás nadchne. A tímto způsobem chce Mosseri – šéf Instagramu zvýšit hodnocení aplikace.
Na závěr je třeba zmínit, že je nepravděpodobné, aby Instagram v brzké době TikTok dohnal, ale pokud by TikTok zmizel se scény, Instagram by se zcela jistě stal jeho nejlepší alternativou.
Autor: Natálie Kocichová
Content manager
Natálie se ve WOXO stará o zajímavé projekty, jako je ten váš. Má pod sebou správu sociálních sítí, a tak to bude právě Natálie, se kterou budete řešit všechny důležité informace k úspěšnému chodu naší spolupráce. Bude vás kontaktovat také ohledně plánování focení, termínů událostí a dalších informací, které na sociálních sítích nesmí chybět.